Zapraszamy do naszego nowego serwisu internetowego www.mobipc.eu poświęconemu mobilnym przemysłowym komputerom MobiPC®. Kontakt Szukaj CRI JOLANTA - Main page CRI JOLANTA - Strona główna
  Czwartek, 28 Marzec 2024 - 22:45:53 - EST, Imieniny: Anieli, Jana, Kastora

USŁUGI - Internet

  • Zwiększ twoją szybkość akwizycji dzięki Matrox Rapixo CXP
  • Pierwsze na świecie kamery przemysłowe z interfejsem 25GigE
  • Załaduj swoją nauczoną sieć neronową bezpośrednio do kamery Flir FireFly
  • Nowa kamera Lucid Triton HDR - Kamera z funkcją AltaView™ adaptacyjnego mapowania tonów w kamerze
  • MobiPC - Nowy serwis WWW dedykowany mobilnym przemysłowym komputerom
  • Nowy Matrox Design Assistant X
  • CRI mobiPC EMI - Najmniejszy mobilny komputer przemysłowy

Usługi

 

Kontakt

 

Regulamin dostępu do sieci internet

2003-04-17 11:12:11

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Firma CRI Jolanta, Zakład Robotyki i Komputerów z siedzibą w Gliwicach, ul. 1 Maja 34 zwana dalej Usługodawcą świadczy usługi w zakresie dostępu do sieci Internet oraz usługi informacyjno-reklamowe.
2. Każda osoba fizyczna lub prawna, która zawarła Umowę Abonencką z Usługodawcą jest zwana dalej Klientem.
3. Świadczone usługi dostępu do sieci Internet obejmują: prowadzenie skrzynek pocztowych e-mail Klienta na serwerach Usługodawcy; prowadzenie serwisów WWW i FTP Klienta na serwerach Usługodawcy.
4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 1999 roku. O ewentualnych zmianach Regulaminu Klient zostanie poinformowany z jednomiesięcznym wyprzedzeniem. Klient w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia ma prawo odrzucić pisemnie zaproponowane zmiany. Odmowa przyjęcia nowego Regulaminu traktowana jest jak wypowiedzenie umowy przez Klienta z zachowaniem ustalonego terminu wypowiedzenia. Brak takiego zawiadomienia od Klienta w w/w. terminie traktowane jest jak zgoda na zaproponowane nowe warunki.

§ 2. Zawieranie Umowy Abonenckiej

1. Podstawą rozpoczęcia świadczenia przez Usługodawcę na rzecz Klienta usług dostępu do sieci Internet jest złożenie przez Klienta odpowiedniego Wniosku/Zamówienia.
2. Umowę Abonencką uważa się za zawartą po przyjęciu przez Usługodawcę poprawnie wypełnionego przez Klienta Wniosku/Zamówienia i potwierdzeniu go przez Usługodawcę.
3. Za prawidłowe i czytelne wypełnienie Wniosku/Zamówienia odpowiedzialność ponosi Klient.
4. Na usługi dostępu do sieci Internet, nie objęte Cennikiem usług dostępu do sieci Internet, będą sporządzane indywidualne Umowy Abonenckie.
5. Jeżeli we Wniosku/Zamówieniu nie zaznaczono inaczej, to Umowa Abonencka została zawarta na czas nieokreślony.

§ 3. Warunki korzystania z usług

1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług najwyższej jakości, jednak nie gwarantuje bezawaryjnej pracy wszystkich swoich urządzeń.
2. W ramach świadczonych usług Usługodawca zobowiązany jest do: nadzoru nad własnymi urządzeniami transmisyjnymi w celu zapewnienia stałej dostępności do systemu, okresowej ich kontroli oraz dokonywania przeglądów (w miarę możliwości) w dniach wolnych od pracy lub w porze najniższego obciążenia łączy.
3. W przypadku planowania dłuższych przerw w świadczeniu usług dostępu do sieci Internet Usługodawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Klienta o planowanych przerwach na co najmniej 24 godziny przed ich wyznaczonym terminem.
4. W przypadku, gdy urządzenia Usługodawcy nie działają poprawnie przez czas dłuższy niż 12 godzin, odpowiedzialność Usługodawcy jest ograniczona do bonifikaty za każdy dzień przerwy w wysokości 1/30 abonamentu.
5. Usługodawca nie odpowiada za przerwy w w świadczeniu usług dostępu do sieci Internet wynikłe z powodu działania osób trzecich, siły wyższej, jak też za przerwy powstałe po stronie zewnętrznych operatorów sieci Internet, wywołane w szczególności zajętością linii lub brakiem energii elektrycznej.
6. Usługodawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy informacji Klienta przesyłanych przez jego urządzenia. Wszyscy pracownicy Usługodawcy, którzy z przyczyn technicznych mogą wejść w posiadanie informacji Klienta, są zobowiązani do zachowania tajemnicy służbowej, z wyjątkiem przypadków określonych przez Kodeks Cywilny.
7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu naruszenia prywatności Klienta przez innych użytkowników sieci Internet.
8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treść i zawartość stron WWW Klienta umieszczanych na serwerach Usługodawcy.
9. Klient zobowiązuje się do korzystania z usługi dostępu do sieci Internet zgodnie z jej zakresem i zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem.
10. Klient nie może udostępniać świadczonych przez Usługodawcę usług osobom trzecim.
11. Klient zobowiązuje się do przestrzegania prywatności innych użytkowników sieci Internet i nieingerencji w ich zasoby, nawet jeśli nie są one stosownie chronione. Zobowiązuje się także do przestrzegania etykiety sieci Internet.
12. Klientowi nie wolno świadomie podejmować czynności mających na celu zakłócenie funkcjonowania urządzeń Usługodawcy i operatorów zewnętrznych oraz działań na szkodę innych użytkowników Internetu.
13. Klient korzystający z usług dostępu do sieci Internet o charakterze niekomercyjnym zobowiązuje się nie wykorzystywać tych usług do celów komercyjnych.

§ 4. Uiszczanie opłat i rozliczenia

1. Usługodawcy przysługuje wynagrodzenie za świadczone usługi dostępu do sieci Internet (zwane dalej Abonamentem) zgodne z aktualnym Cennikiem usług dostępu do sieci Internet lub ustalone na drodze porozumienia.
2. Klient zobowiązany jest uiszczać należności z tytułu Abonamentu z góry do 15 dnia danego miesiąca.
3. Rachunki i faktury za świadczone usługi wystawiane są do 5 dnia danego miesiąca w cyklu miesięcznym lub w cyklu uzgodnionym z Klientem.
4. Należności z tytułu Abonamentu, które w uzgodniony z Usługodawcą sposób wnoszone są przez Klienta w cyklu innym, niż miesięczny, po zakończeniu tego uzgodnionego okresu abonamentowego wnoszone będą dalej przez Klienta w taki sam sposób, chyba że Klient złoży z co najmniej 1-miesięcznym wyprzedzeniem wniosek o zmianę tego okresu abonamentowego.
5. Za datę uregulowania należności uważa się datę uznania wpłaty przez Bank prowadzący rachunek Usługodawcy przy regulowaniu należności przelewem lub datę wpływu należności do kasy Usługodawcy przy regulowaniu należności gotówką.
6. Z tytułu zwłoki w uregulowaniu należności Klient zobowiązany jest zapłacić odsetki ustawowe.
7. Przy rozwiązaniu umowy z winy Klienta, Klient nie ma prawa do żądania zwrotu pieniędzy za zamówioną i niezrealizowaną usługę.
8. Złożenie reklamacji przez Klienta u Usługodawcy nie powoduje zawieszenia biegu terminów płatności.
9. Klient we własnym zakresie reguluje opłaty za korzystanie z publicznej sieci telefonicznej lub łącza dzierżawionego Telekomunikacji Polskiej S.A. lub jakiemukolwiek innemu operatorowi telekomunikacyjnemu.
10. Wysokość opłat określonych w Cenniku usług dostępu do sieci Internet może ulec zmianie. O ewentualnych zmianach w wysokości opłat Abonamentowych Klient zostanie poinformowany w terminie co najmniej jednego miesiąca przed jej wprowadzeniem. Klient w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia ma prawo odrzucić pisemnie zaproponowane zmiany. Odmowa przyjęcia nowego Cennika traktowana jest jak wypowiedzenie umowy przez Klienta z zachowaniem ustalonego terminu wypowiedzenia. Brak takiego zawiadomienia od Klienta w w/w. terminie traktowane jest jak zgoda na zaproponowane nowe wysokości opłat.

§ 5. Rozwiązanie Umowy Abonenckiej

1. Każda ze stron może rozwiązać Umowę Abonencką za 3-miesięcznym wypowiedzeniem, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
2. Usługodawca ma prawo rozwiązać Umowę Abonencką z Klientem bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku:
2.1. Nie opłacenia przez Klienta Abonamentu przez kolejne 2 okresy płatności. Rozwiązanie umowy nie zwalnia Klienta od obowiązku uiszczenia zaległych kwot wraz z odsetkami należnymi za okres zwłoki.
2.2. Nie przestrzeganie warunków Umowy Abonenckiej przez Klienta, mimo wezwania (listem poleconym) Usługodawcy do zaprzestania działań niezgodnych z zawartą Umową Abonencką. Rozwiązanie Umowy Abonenckiej nie zwalnia Klienta od odpowiedzialności za wyrządzone szkody oraz za nie zapłacone usługi, przekraczające wartość Abonamentu.
2.3. Podejmowania przez Klienta działań na szkodę Usługodawcy i innych użytkowników sieci Internet: próby włamania lub skutecznego włamania - próba "nieuprawnionego wejścia" lub "nieuprawnione wejście" do zasobów komputerowych i sieciowych lub nieuprawnione korzystanie z nich; spam - wysyłanie określonego tekstu, najczęściej o charakterze reklamowym, do wszystkich lub do znacznej części odbiorców list dyskusyjnych lub innych użytkowników elektronicznych kont pocztowych; mail bombing - wysyłanie bardzo dużej ilości poczty na określone konto poczty elektronicznej, głównie w celach reklamowych, bez zgody adresata.
2.5. Złamania prawa przez Klienta.
2.4. Rozwiązania lub likwidacji Klienta nie będącego osobą fizyczną lub na skutek śmierci Klienta będącego osobą fizyczną. W przypadku śmierci Klienta, będącego osobą fizyczną, za datę wygaśnięcia Umowy Abonenckiej przyjmuje się datę zawiadomienia (na piśmie) Usługodawcy o śmierci Klienta. Do chwili zawiadomienia Usługodawca ma prawo naliczać należności z tytułu Abonamentu zgodne z Umową Abonencką. Spadkobierca/y mogą wstąpić w prawa i obowiązki Klienta wynikające z umowy na swój pisemny wniosek.

§ 6. Postanowienia końcowe

1. Wszelkie zmiany Umowy Abonenckiej, Cennika usług dostępu do sieci Internet lub Regulaminu usług dostępu do sieci Internet wymagają zachowania formy pisemnej (list, fax) pod rygorem nieważności.
2. W przypadku sporów wynikłych na tle Umowy Abonenckiej, Cennika lub Regulaminu, Klient nie ma prawa podnosić zarzutu, iż nie został zapoznany z Regulaminem, a tym samym jego prawa zostały ograniczone.
3. W przypadku niewykonania usługi lub jej nienależytego wykonania Klient ma prawo do wniesienia reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 30 dni od ich złożenia.
4. Klient ponosi wszelkie koszty związane z naprawą szkód wyrządzonych na skutek jego działalności.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
6. Sądem powołanym do rozstrzygania sporów jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Usługodawcy.

Szybkie linki

Nowiny
Wydarzenia
Biuletyn OptoWizja

 

⌂ STRONA GŁÓWNA
O NAS PRODUKTY APLIKACJE USŁUGI WIEDZA WSPARCIE INFORMACJE